ti_ua: (свинья)
[personal profile] ti_ua
Україна врахує кращий досвід американської “Силіконової долини” та російського “Сколково”.

Коли ви вже почнете саджати кукурудзу на пісках Цюрюпинщини, вар'яти?!

А писать про найкращий досвід Сколково це взагалі оксюморон.

Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:25 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
а це вже цікаво.
Може створять якусь пільгову від оподаткування зону (хоча там податок і так невеликий).
Або може набудують кілька офісних центрів і за пільговими умовами здаватимуть ІТ фірмам?

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:36 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Ага, тут один кент вже казав про антрацитову долину, здяється зав. Донецької області.
Але ти ж знаєш наших голубих корешів - іновації зведуться до лозунгів та прописки там своїх вугледобувних та чугунієвоплавних підприємств.

Що стосується IT, то краще б вони про нього не згадували. А то ще ліцензування введуть, чи ще якусь хуйню. Он Бібіка шось розпиздівся на цю тему - в одному інтервью буде торгувати програмістами бо їх дохуя та намічається дефіцит, в іншому що їх занадто дохуя, а в Луганську на шахтах працювати нікому. Отаке дурне плете.

Головна проблема з податками це 40% бабушкам на мнясо. З такою лажою інші всі звільнення від оподаткування до сраки.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:38 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
та да. Соціалка гальмує розвиток.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:42 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Конкретно гальмує розвиток пенсійний фонд, котрий гребе десь 35 копійок з кожної легально заробленої гривні в країні і головна стаття витрат котрого - утримання себе коханого.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:42 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
та да, жодна політична сила не буде піднімати питання реформи пенсійного фонду.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:46 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Ну а що, простіше звичайно підняти пенсійний вік, ніж розігнати це кодло престарілих дармоїдок. Цих старих пьозд по 5 штук можна замінювати однією дєвочкою зі знанням екселя та електроної пошти.

Але хіба ми здатні на такі іновації???
Нам хіба шо свої АЙПЕД та своє Сколково-Попілково!!!

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:48 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
ну пенсійний вік теж треба піднімати, від цього навіть розвинені держави нікуди дітись не можуть.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:52 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Тому що:
1) в розвинених крахнах живуть років на 10 довше ніж в нас. Середній український чоловік жеве 2 роки на пенсії.
2) в них нема вже як оптимізувати пенсійну систему, а в нас не початий край роботи.

Щодо підняття віку для жінок - звичайно це треба було зробити чисто заради фемінізму, сподіваюсь ніхто не проти рівних прав чоловіка та жінки? :)))

Але починати пітрібно не з цього.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 09:56 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
1) це маніпуляція з цифрами. Насправді, ті чоловіки, які таки доживають до пенсії живуть ще років з десять. Висока смертність серед чоловіків в основному дитяча і у віці - 25-45 років. Тобто це вже означає недоплату ними відрахувань і пенсійний. Не треба повторювати пропагандиські дурниці.

2) Так, оптимізувати є куди, але на заході: низьке безробіття, високий фонд оплати праці, відсутність зарплат в конвертах, але все одно їм доводиться підвищувати, причому державні пенсії досить невеликі, треба відкладати самому (або компанія добровільно відкладає на тебе, її ніхто не примушує).

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:00 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
1) Яка в сраку Недоплата???!!!
Що означає недоплата в пенсійний фонд, коли люди з чього фонду не отримали нічого??? Фактично держава нашаріка отримала їх кошти. Так що не треба нести дурню про маніпуляції!

2) Ми поченаємо з кінця. Фактично це виглядає як кидалово з боку країни.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:03 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
1)ау, в нас солідарна система, вони з тих грошей, що заплатили і не мають нічого отримати, почитай, як воно працює. За них заплатять наступні покоління. Це чистої води піраміда, звісно, але це ніяк не відміняє той факт, що висока смертність в передпенсійному віці зменшує надходження для виплат пенсій поточним пенсіонерам.

2)це непопулярний крок, я згідний, але з чогось то треба починати. Вважаю підвищення віку обгрунтованим. Ще би відмінили дострокові пенсії і ввели обмеження на максимальний розмір.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:15 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
1) це нічого не змінює - в людей беруть гроші, котрі потім не вертають. Те, що це піраміда, черговий раз підтверджує тезу про кидалово з боку держави і зовсім не стимулює сплату туди.

Фактично виходить, що в ПФ платити не слід з двох причин:
1.1) в першу чергу ти платиш не пенсіонерам, а робітникам ПФ, котрий тобі до сраки;
1.2) якщо тобі менше 50 років, твої шанси отримати пенсію прагнуть до нуля - от я про що!!!

А в тебе виходить, що хлоп ще буде винуватим що здох в 25, а не за день до 60-ліття.

2) починати треба не з того.

АБСОЛЮТНО ПРАВИЛЬНО!!!!
Треба обмежети максимальну пенсію, причому всім!!! В першу чергу Стельмаху та іншим. Інакше ефекту не буде.
І вихід в 40 літ на пенсію це також пісець. АБСОЛЮТНО ПОГОДЖУЮСЬ Хочете допомогти військовим - плать їм вищі зарплати, хоча б в рахунок житла яке їм надається якщо вже і бюджеті грошей нема.

Але якого хера починати з тих, хто і так буде отримувати пенсії по 800 гривень не ясно.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:21 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
1) такі в нас в Україні правила гри ось уже майже 80 років. Солідарну пенсійну систему винайшов, якщо я не помиляюсь кайзер Вільгельм, коли в кожній німецькій сім'ї було під десяток дітей. Відповідно робочих рук було більше, ніж пенсіонерів в кілька разів. Зараз ситуація кардинально змінилась, а принцип наповнення залишивсь той самий.

1.1 Це накладні витрати, які треба скорочувати, але реформувати державну установу завжди важко, хоча й потрібно

1.2 Так, але вибору в тебе нема. Хлоп, який здох звісно не винен, але об'єктивно він недоплатив на мнясо пенсіонерам сьогодення.

2)треба, я тут тільки за, правда не розумію, звідки ти взяв, що всі пенсіонери, які вийдуть на пенсію не достроково, а за новим законом будуть мати мінімалку. Власне і в мінімалці я нічого поганого не бачу. Це ще треба радіти, що така пенсія взагалі є при такому стані економіки.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:32 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
1) ми тормози, хто б сумнівався.

1.1) Це життєво необхідно зробити. Якраз це і є основні паразити.

1.2) Дохлого хлопа вже нічого не їбе. І я його розумію :)

2) Фактично взялись за жінок передпенсійного, у котрих, як відомо, пенсії менші, ніж у чоловіків. Може не та сама мінімалка, про яку йде мова, але цифри такого порядку.

Я взагалі сумніваюсь, що більш молоді щось отримають від держави Україна, навіть мінімалку :)
Для них ми купа лохів :) І дійсно купа лохів, якщо в нас такий президент та така пенсійна система, а на кожній зупинці по п'ять лохотронів.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:34 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
якщо будемо жити сподіваннями щось від них отримати - то нічого і не отримаєм, бо хотєлки треба завжди ставити у відповідність могєлкам.

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 10:42 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Вибачай, але нахуя тоді платити податки?
Тут не про сподівання вже мова, мова про те, що потрібно вимагати виконання законів з усіх сторін.
Якщо цього немає - вибачайте, бананьєв у мене також немає :)

Re: Трошки помрію

Date: 2011-01-23 02:58 pm (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
так і не плати, це ж реально

Date: 2011-01-23 09:36 am (UTC)
From: [identity profile] r-a-n-d-0-m.livejournal.com
А чё, клёвая идея. Жлобы заграбастали заводы, не модернизировали их 20 лет, только доили. Надоили кучу денег, а теперь ещё и модернизироваться будут за счёт льгот.

Date: 2011-01-23 09:39 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Бля, неужели ты думаешь что они нихуя не платили налогов и не модернизоровали предприятия 20 лет исключительно потому, что ожидали налоговых льгот???

Они живут в стране с безработицей, и благодаря их действиям эта безработица усугубляется. Пацанам вообще скоро можно будет остатки станков сдать на металл и продавать чугуниевые болванки ручной работы.

Date: 2011-01-23 10:49 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
Они ничего не модернизировали и никогда не будут, потому что гарантия прав собственности на эти заводы - нулевая, а сама собственность - эфемерная. Завтра придёт другая партия к власти - и никакой собственности как будто никогда и не было.

Date: 2011-01-23 10:55 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Опять же сложно не согласиться.

Это получается с точки зрения бизнесменов, которые не вкладывают, потому что боятся потерять.
Почему-то склонен думать хуже о людях: они просто мудланы, зачем модернизировать если итак досталось нахаляву и работает - сиди и наслаждайся жизнью :)

Date: 2011-01-23 10:07 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
Развитие страны тормозит вот эта вещь:

http://users.livejournal.com/_vitaly/202168.html


Всё остальное - это вещи производные.

Date: 2011-01-23 10:16 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
гарно написано.

Date: 2011-01-23 10:19 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Що саме?
Любов до халяви совєцького народу?

Date: 2011-01-23 10:29 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
Нежелание работать и чего-то добиваться в жизни, зависть к чужим успехам, ожидание что сейчас вот-вот придёт дядя всё отберёт у соседа-куркуля и тогда заживём.

Такой народ всегда выбирает себе соответствующую власть (экстремально левую). Эта власть чисто внешне может быть синяя, оранжевая , может носиться с идеей "русский мир", а может "Бандера - герой" - но суть одна и та же - "повышение социальных стандартов", для непонятливых объясняю: "отнять ништяки у кулаков и поделить между голотой". Ничего другое у нас во власть невыбираемо в принципе.

Date: 2011-01-23 10:33 am (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
ти уважно перечитай дискусію автора зі мною. Він теж прихильник вибіркової "експроприації" пенсій.

Date: 2011-01-23 10:39 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Ага, ще обізви мене соціялістом :)))

Чувак ні с хуя отримує 130 000 гривнь, от і нехай з тих грошей бабушкам пенсії платять.
Тут вже не вібірковість. Тут повний ОХУЄВАЙТУНГ. В цій країні не може/не має бути таких пенсій. Хіба не так?

Щодо мене. До вашого відома, абсолютно ні на шо не претендую, нічого від держави не хочу, в ідеалі - просто щоб вона від мене від'їбалась. Забула, що я існую.

Date: 2011-01-23 10:44 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
Ну, с пенсиями такая тема - Украина на первом месте в мире по показателю "бюджет Пенсионного Фонда / ВВП".

Вы наверное знаете, кто такой Кахо Бендукидзе, но если нет, то вот вам вводная:
http://infocorn.org.ua/print.php?news_id=53836

Так вот, по поводу Украины и её Пенсионного Фонда он недавно сказал: "Я недавно узнал цифру, что пенсионные выплаты в Украине - 18% ВВП. Это все! Это кирдык. Как говорил герой фильма 'Кавказская пленница', бамбармия кергуду. Это невозможно!"
http://glavnoe.ua/news/n64916


То есть совершенно очевидно, что индикатор ПФ/ВВП надо понижать. Далее два варианта: за счёт кого - обычных пенсионеров или привилегированных. Вспомните, как недавно принимали Налоговый Кодекс, - там тоже было два варианта 'за счёт кого': за счёт малого бизнеса или за счёт крупного. Пацаны логично порешали - крупный бизнес - это мы, значит за счёт мелкого. Теперь то же самое с ПФ - как сократить ПФ/ВВП, то есть за счёт кого - привилегированные пенсионеры - это мы, значит за счёт обычных.

Date: 2011-01-23 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
О, вот это очень доступно сказано, и главное с ИХ точки зрения, а не с нашей!
Спасибо большое!

Date: 2011-01-23 10:35 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Каким боком только это к теме очередных "ынноваций" не совсем ясно.

Date: 2011-01-23 10:46 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
ну, это не совсем по теме поста, а по теме комментариев в первой ветке

я решил создать отдельную ветку комментариев, чтобы не путаться в вашей

Date: 2011-01-23 10:52 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Попробую объясниться.
Построил дискуссию с точки зрения - с чего бы Я начал реформировать систему при прочих равных сегодняшней ситуации.
Разумеется что я не специалист в данном вопросе.
Если пойти от того, что у нас хуевый народ, который любит халяву, льготы и зрелища, то это все равно не отменяет необходимость реформирования.
Ну и такие вещи, как затраты на обслуживание фонда и спецпенсии субъективно меня больше смущают. Это понятно, поскольку к ним не имею отношения и врятли буду.

Date: 2011-01-23 11:13 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
Понимаете, тут такая тема.

Если реформы не поддерживаются большинством населения, не идут снизу и создаваемые реформами права не воспринимаются как должные, естественные, всегда существовавшие права человека - то если если реформы принимаются "в узком кругу ограниченных людей" - то они ненадолго.

Один из классиков французкой революции (увы, я уже запамятовал кто) писал, что если моё право может быть создано или утрачено в результате заседания ассамблеи, то это не право, а временное разрешение.

Права, они извечны, они в сознании людей - т.е. они либо там есть, либо их там нет. Ассамблея может записать их на бумагу, если хочет.

Лучший пример всему этому - Конституционная Реформа Медведчука-Мороза 2004-2010. В узком кругу порешали, никого особо не спрашивая, думали всех перехитрить - и так же бесславно отменили.


Точно так же и пенсионной реформой. Невозможно ничего "улучшить" против воли людей, по-хитрому "пропихнув" какой-то закон или кодекс или ещё что-то. Потому что завтра к власти придёт другая партия и попросту всё отменит. В крайнем случае, реформа будет отменена в результате революции.

Желание работать - оно точно так же, как и права - в голове у каждого отдельного человека. Либо его там нет, а вместо него - желание получать пенсии и другие "социальные гарантии", а вместе с ним - "ходить на работу" (а не работать), "получать зарплату" (а не зарабатывать), "получить диплом" (а не квалификацию/специальность) и так далее.

Date: 2011-01-23 11:24 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Это можно трактовать как чем хуже - тем лучше?
В плане чем хуже сделают с пенсионной реформой, тем быстрее появится (ну или не появится) стимул поменять власть и вернуть все взад?

Date: 2011-01-23 11:25 am (UTC)
From: [identity profile] waqur.livejournal.com
Поэтому я думаю, что бы они не реформировали, толку никакого не будет.

Эта проблема гораздо глубже, чем кажется.


На досуге задумайтесь над таким вопросом:

Есть разница между протестантизмом и ортодоксальным (православным) христианством. Она заключается в трактовке богатства и богатых людей:

Посмотрите на табличку по этой ссылке, а также всю статью

А как к этому относится "наша" церковь (любая из)? Проповедует ли принцип "чем богаче человек, тем он праведнее"? Что такое нестяжательство? Является ли православие формализованной и официальной формой зависти? Отражением общественного запроса?

Во всём виноваты коммунисты? Или есть сила в общественном сознании, которая привела их к власти? Сделала всё это возможным? Не разрушилась с падением СССР, а приняла другую форму? Это основано на религии? Или религия - всего лишь зеркало, в котором отражаются все недостатки этой нации, присущие ей от природы?

Date: 2011-01-23 11:29 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Да, я читал по этому поводу.
Что сирые и убогие унаследуют царствие божие,или что-то в этом духе :)
Статью посмотрю на досуге, спасибо.

Date: 2011-01-23 03:05 pm (UTC)
From: [identity profile] mischko.livejournal.com
скажено плюсую. Як би не сідали уряди і коаліції - але якщо народ це йде в розріз з уявленнями народу про суспільство - нічого не вийде.

Просто тут "палка о двух концах": з одного боку треба гарантувати людям можливість збагачуватись, з іншого треба ж збирати податки, щоб забезпечити їм освіту, медицину, міліцію, армію.

Date: 2011-01-23 11:29 am (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
ви в дечому маєте рацію
але велика частина наших куркулів своє добро не заробила власною працею, а просто мала можливість після розвалу ссср під шумок тихо спиздити те шо погано лежало, а шо не лежало - положити і спиздити

Date: 2011-01-23 10:59 am (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
харить, коли кремнієву долину називають сіліконовою

а коментувати новину навіть не хочецця - сміх розбирає

Date: 2011-01-23 11:03 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Звичайно Антрацитова чи Чугунієва долина ближча серцю наших можновладців.

Ну так, чисто поржать :)))
Мі то с вамі знаєм, что такі оні могут забабахать!!!
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
ну шоб бить кручє сколково прідьоцца пікотєхнології разрабативать
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Картіна Рєпіна: "Якунович рассматривает пикогайку"

Date: 2011-01-24 12:30 pm (UTC)
From: [identity profile] crocus-live.livejournal.com
Ну раз пошла такая пьянка то и следующую олимпиаду у нас проводить нужно. Заодно нанотехнологиями похвастаемся.

Кстати про нанотехнологии, в блоге у Франкенштейна была инфа о том что Близнюк тоже будет нанотехнологии развивать возле Енакиево вроде.

Date: 2011-01-24 12:34 pm (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Да-да.
Читал! Плакал :)))

Profile

ti_ua: (Default)
ti_ua

June 2019

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 242526 272829
30      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 15th, 2026 12:06 am
Powered by Dreamwidth Studios